Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy

Dnia 23 kwietnia bieżącego roku wybraliśmy się na wycieczkę do Warszawy. Uczestniczyły w niej klasy szóste i trzecie, kilka osób z piątej, czwartej i drugiej oraz nasi opiekunowie i przewodnik. Wyjechaliśmy z Proboszczowa o godz. 4.00 nad ranem, a na miejsce dotarliśmy około godz. 12.00. Od razu po przyjechaniu wybraliśmy się na miasto. Zwiedzanie zaczęliśmy od Pałacu w Wilanowie.

Następnie poszliśmy do Sejmu i widzieliśmy salę ,na której odbywały się różne obrady posłów i nie tylko. Mogliśmy też dotknąć i zobaczyć laskę marszałkowską.

Zmęczeni zakwaterowaliśmy się w hotelu i mieliśmy obiadokolacje.

Następnego dnia zjedliśmy śniadanie i zwiedzaliśmy Łazienki Królewskie. Było tam cudownie.

Kilka minut później mogliśmy zobaczyć pomnik Fryderyka Szopena. Po małej sesji wybraliśmy się autokarem do Złotych Tarasów i Pałacu Nauki i Kultury.

Wjechaliśmy aż na 30 piętro. Po takim dniu pełnym wrażeń, pojechaliśmy do hotelu. Tam czekała na nas kolacja i zasłużony odpoczynek.

Następny dzień zaczęliśmy śniadaniem i od razu pojechaliśmy do budynku „Centrum Nauki Kopernik” . Byliśmy tam aż 3 godziny i nie zdążyłam wszystkiego obejrzeć. No i tak wycieczka do Warszawy skończyła się na obejrzeniu stadionu narodowego.

Podróż bardzo mi się spodobała i uważam, że takie typu wycieczki powinny się odbywać częściej.